Vooraanmelding open voor Luxor-dag 2022!

Vanwege de corona-crisis kon de Luxor-dag in 2021 helaas niet georganiseerd worden, maar in de loop van 2022 hoopt Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor weer een nieuwe Luxor-dag te organiseren. Via het formulier op deze pagina kunt u zich alvast aanmelden, zodat we u per email op de hoogte kunnen houden van de laatste ontwikkelingen rondom de Luxor-dag in 2022.

Voorlopig programma

Carina van den Hoven zal verslag doen van de meest recente veldwerk- en onderzoeksresultaten in Theban Tomb 45. Daarnaast kunt u genieten van diverse interessante lezingen over recent onderzoek en veldwerk in Luxor. Ook is er weer een mini-expositie van op de Oudheid geïnspireerde sieraden, en een loterij waarbij u kans maakt op prachtige foto's van Theban Tomb 45 en andere Thebaanse monumenten. De dag wordt afgesloten met een borrel.

Meld u alvast aan via onze website als u een uitnodiging wilt krijgen voor de tweede Luxor-dag!

Entree voor de Luxor-dag is gratis voor donateurs van Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor.
Niet-donateurs: € 10 per persoon, € 5 voor studenten op vertoon van studentenkaart.

Bent u nog geen donateur van Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor? U kunt nu via onze website donateur worden .
U heeft dan direct gratis entree tot de Luxor-dag in 2022. Uw donateurschap is aftrekbaar voor de belasting omdat wij een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) zijn. En u mag bij het berekenen van de aftrek zelfs nog eens met 25% verhogen omdat Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor een Culturele ANBI is!

Ja, ik ontvang graag een uitnodiging voor de 2e Luxor-dag in 2022