Vooraanmelding open voor Luxor-dag 2020!

In het najaar van 2020 hoopt de Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor weer een nieuwe Luxor-dag te organiseren. Vanwege de corona-crisis is echter nog niet met zekerheid te zeggen of de Luxor-dag dit jaar ook daadwerkelijk kan plaatsvinden. We hopen u tegen eind van de zomer hierover meer duidelijkheid te kunnen geven. Mochten we dit najaar geen Luxor-dag kunnen organiseren, dan zal de dag verplaatst worden naar het voorjaar van 2021.

Voorlopig programma

Carina van den Hoven doet verslag van de meest recente veldwerk- en onderzoeksresultaten in Theban Tomb 45. Daarnaast kunt u genieten van diverse interessante lezingen over recent onderzoek en veldwerk in Luxor. Ook is er weer een mini-expositie van op de Oudheid geïnspireerde sieraden, en een loterij waarbij u kans maakt op prachtige foto's van Theban Tomb 45 en andere Thebaanse monumenten. De dag wordt afgesloten met een borrel.

Meld u alvast aan via onze website als u begin komend jaar een uitnodiging wilt krijgen voor de tweede Luxor-dag!

Entree voor de Luxor-dag 2020 is gratis voor donateurs van Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor.
Niet-donateurs: € 10 per persoon, € 5 voor studenten op vertoon van studentenkaart.

Bent u nog geen donateur van Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor? U kunt nu via onze website donateur worden.
U heeft dan direct gratis entree tot de Luxor-dag in 2020. Uw donateurschap is aftrekbaar voor de belasting omdat wij een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) zijn. En u mag bij het berekenen van de aftrek zelfs nog eens met 25% verhogen omdat Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor een Culturele ANBI is!

Ja, ik ontvang graag een uitnodiging voor de 2e Luxor-dag in 2020