Vooraanmelding open voor Luxor-dag 2020!

In het najaar van 2020 organiseert de Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor weer een nieuwe Luxor-dag!
Carina van den Hoven doet verslag van de meest recente veldwerk- en onderzoeksresultaten in Theban Tomb 45. Ook wordt het 3D-model van het graf gedemonstreerd, een deelproject dat mogelijk werd gemaakt met de opbrengst van de vorige Luxor-dag in 2019, gecombineerd met een grant van het Leiden University Centre for Digital Humanities. Daarnaast introduceren wij een bijzondere nieuwe actie: "Breng een Thebaan tot leven".
Verder kunt u genieten van diverse interessante lezingen over recent onderzoek en veldwerk in Luxor. Naast de lezingen is er weer een mini-expositie van op de Oudheid geïnspireerde sieraden en een loterij, waarbij u in 2020 kans maakt op prachtige aquarellen van Theban Tomb 45 en andere Thebaanse monumenten. De dag wordt afgesloten met een borrel.

Meld u alvast aan via onze website als u begin komend jaar een uitnodiging wilt krijgen voor de tweede Luxor-dag!

Entree voor de Luxor-dag 2020 is gratis voor donateurs van Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor.
Niet-donateurs: € 10 per persoon, € 5 voor studenten op vertoon van studentenkaart.

Bent u nog geen donateur van Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor? U kunt nu via onze website donateur worden.
U heeft dan direct gratis entree tot de Luxor-dag in 2020. Uw donateurschap is aftrekbaar voor de belasting omdat wij een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) zijn. En u mag bij het berekenen van de aftrek zelfs nog eens met 25% verhogen omdat Stichting Archeologisch Erfgoed Luxor een Culturele ANBI is!

Ja, ik ontvang graag een uitnodiging voor de 2e Luxor-dag in 2020